2014. június 8., vasárnap

Magi Fes ~The festival of magic~ beszámoló

 Jaj nagyon jó volt, annyit röhögtem megint hogy már sírtam tőle komolyan^^
Magi a legkedvesebb mangáim közé tartozik, és annyira boldog voltam, hogy ott lehettem. Legelőször Aladdin és Alibaba jelent meg a kivetítőn, és rögtön csináltak call&response-t. Földszint, emeletek, aztán oneesan és oniisan :D Bekonferálták Vivid-et, akik elénekelték az OP-et. Még fel se jöttek a seiyuuk a színpadra, de már röpdöstek körülöttem a rózsaszín rufok. Hana-san, akivel mentem együtt az eventre, nagyon jókat beszélgettem, kiderült volt tegnap Mamo koncin, és kifagattam mi volt más a nagoyaitól.
A műsorvezető Yoppii volt, azaz Yoshida-san, a becenevét nem tudtam, és hatalmas sikolyhullám fogadta. Érdekes tegnap Noragamin nem... (mondjuk valszeg a neki szánt sikolyok Kamiya felé szálltak x3)
OnoD faleveles kék öltönyben volt, amire Yoppii mutatott rá. Tegnap JunJun volt a mókamester, ma Ryouhei vette át a szerepét, Kenshouval egyfolytában hülyéskedtek. Mikor Yoppii mondta egy különleges vendégük van mára álmomban nem gondoltam volna a mangakára! Mindenki várta, de nem jelent meg senki. Össze-vissza keresték, mindenki csak forgatta  a fejét hol lehet, aztán Kenshou valamiért Ryouhei gatyájában akarta keresni xD Utána Hosoyan is utána lódult volna, de Ryouhei még időben elfutott. Viszont sensei csak nem akart megjelenni, komolyan megfordult bennem nem ért ide, és nem tudott erről Yoppii, most mi lesz? Aztán a kivetítőn megjelent Al Tharmen, mondván elrabolták és csak akkor adják oda, ha teljesítik a feladatokat. Megkönnyebültem.^^ Sztem tényleg nem tudott róla Yoppii, mert eléggé olyan fejet vágott.
Felolvasta a feladatokat. Az elsőn időre rá kellett jönniük mi a helyszín, adtak az animéből képeket, meg poénból teljesen oda nem illőt, de azért az általános intelligencia határán belül, olykor xD
Sorban felpattantak a középen lévő kis emelvényre, Ryouhei-Kensho nem állt le a hülyéskedéssel egész végig. 3 percük volt egy-egy feladatra. Voltak elég nehezek, amikről fogalmam se volt nekem se, pl. volt egy kvíz-rész, amiben zászlókat mutattak, vagy mikor embereket, amiben valamiért Perry vagy Shoutoku taishi is megjelent(Kaji eltalálta), meg Himiko(Hosoyan nem tudta, én se mondjuk), vagy Nobunaga, Hideyoshi, Natsume Souseki, Dzsingisz Kán, Einstein, Beethoven, szal nagyjából azért tudták de a zászlóknál sokat rontottak nem csoda. Ishihara Kaori Kolumbusz nem tudta meg még vmi nagyon egyértelműt, és bepirult rajta, de olyan aranyos volt. Hosoyannak szegénynek egymás után olyan abszurdok jutottak, hogy persze nem tudta. Matsunaga egész végig nagyon izgult, és alig beszélt. Az uccsi feladaton kettesével kimentek míg a többiek elfordultak máshova, hogy ne lássák a képernyőt. OnoD csókot küldött felénk(●♡∀♡) A feladat az volt egyiküknek el kellett mutogatni pl. hogy Kicchin de pasta wo tsukuru shitsuji, a másik pedig a hangot adta hozzá. Ryouhei-en mindenki hüledezett kitalálta Tomatsu Haruka mozdulataiból, hogy pasta, Kaji nem egyszer fordult oda hozzá Ryouhei sugoi!  De amúgy Haruka hatalmas volt, szétröhögtem magam miket csinált, komolyan le a kalappal Ryouhei kitalálta!Sakurai-OnoD páros EXILE táncot lejtett, amit aztán Kenshouval is próbált. OnoD mikor az "éttermet" mutogatta az nagyon megmaradt.
Volt egy rész mikor az adott karakterként kellett megszólalniuk, amit a képernyőre vetítettek, Kenshounak valamikor egy lány jutott, de feladta, Kaji jól adta Nobunagát, OnoDnek Judar jutott, de elég nehéz volt nekik hirtelen más karaktert leutánozni. Az eredményeket Al Tharmen később felteszi Magi Twitterére :D
Aztán jött az élő afureko!
Wááááááááááá˚‧*♡ॢ˃̶̤̀◡˂̶̤́♡ॢ*‧˚Animéből részleteket olvastak fel, jaj de szép volt!! Kenshou kikapta Mor-ral a csók részt, hát kész volt. Később mondta rettentően belepirult.
Ryouhei Kenshouval, ahol a végén picit csúszott Judarral.
Aztán levetítették a Sindbad no Bouken 2.részét, OnoD konferálta be. Később bejelentették lesz még több része is!!
Legutoljára feljött Ohtaka Shinobu sensei, és hozta magával a szerkesztőjét is. Oh, azt nem mondtam az event alatt, vagy inkább a "fogsága" alatt rajzolt egy Alibabás képet ott helyben, ami Shounen JUMP júliusi számának lesz a borítója! (megveszem tutira). Nagyon aranyos volt sensei^^ Kaji sokat beszéltette.
9nine még elénekelte az ED-et, és aztán mindenki elbúcsúzott. Ryouhei beszólása nagyon megmaradt, hogy Minna datenshi shiyou ze! x3
Utolsó call&response, most megfordult a kocka, és mi kezdtük-
Wareware ni rufu no shukufuku wo- mondtuk (hosszú!)
és Aladdin visszakiáltotta hogy Solomon no chie! és vége lett.:)
Jaj annyira jó volt, és annyira élveztem, komolyan ezalatt a két nap alatt annyit röhögtem és annyira boldog voltam,hogy 30 évre elélnék kaja nélkül vele.

A székem amúgy elég közel volt a színpadhoz, 21.sor, ami nem rossz egy 4500 férőhelyes arénában. Volt bent kiállítás sensei aláírásával, fotókat sztem majd google+-ra teszek fel később.
Jaj, tényleg, meg volt egy Amon kardja penlight, ami nagyon tetszett Kajinak, és párszor elővette a zakójából,és nagyon tetszett neki.
Szal valszeg utoljára láttam őket, ami biztos event az csak Kanata Yucchivel, Hirarinnal meg Micchannal, de utána szabad vagyok, úgy döntöttem nem megyek Kakkii koncijára, mert már úgyis láttam Kirafesen, és inkább elteszem a pénzt másra.

szerk. Ohsaka Ryouta fergeteges Spintusz röhögését az élő afurekon sosem felejtem el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése